Programmalijn Mobiliteit | Begroting voor | Begroting na | Rekening | % | Verschil |
---|---|---|---|---|---|
Baten | 5.210 | 1.137 | 2.034 | 179% | 898 |
Lasten | 6.188 | 4.761 | 5.601 | 118% | -841 |
Saldo Mobiliteit | -978 | -3.624 | -3.567 | 98% | 57 |
Programmalijn Mobiliteit | Begroting voor | Begroting na | Rekening | % | Verschil |
---|---|---|---|---|---|
PKB | 247 | 247 | 251 | 101% | 3 |
Reserves | 215 | 65 | 30% | -150 | |
Overig | 4.963 | 674 | 1.719 | 255% | 1.044 |
Saldo baten | 5.210 | 1.137 | 2.034 | 179% | 898 |
PKB | 912 | 1.001 | 967 | 97% | 34 |
Kapitaallasten | 556 | 665 | 665 | 100% | |
Reserves | 1.653 | 1.752 | 106% | -99 | |
Overig | 4.720 | 1.441 | 2.218 | 154% | -776 |
Saldo lasten | 6.188 | 4.761 | 5.601 | 118% | -841 |
Saldo Mobiliteit | -978 | -3.624 | -3.567 | 98% | 57 |
Bestaand GVVP: € 132.000 voordeel in de lasten
De eigen bijdrage (cofinanciering) aan het project Zero Emissie Stadslogistiek ad. € 150.000 krijgt pas gestalte in 2023, als het project daadwerkelijk van start gaat. De middelen blijven beschikbaar in de reserve Cofinanciering Spuk.
Trendsportal (regionaal): € 964.000 voordeel in de baten / € 964.000 nadeel in de lasten
De financiële stromen van het samenwerkingsverband Trendsportal worden vanaf 2022 verwerkt in de jaarstukken van de gemeente Venlo. Vanaf 2023 zal ook de begroting van Trendsportal worden opgenomen in de begroting van de gemeente Venlo. Deze financiële stromen hebben geen effect op het resultaat van de jaarrekening of begroting van de gemeente Venlo.